اطلاعات لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان دورههايكارشناسي ارشد ناپيوسته سال 99
ضمن تبريک به پذيرفته شدگان گرامي که موسسه علامه قزوینی را برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب نموده اند، توجه عزیزان را به توضيحات ذيل ، معطوف ميدارد.
زمان و نحوه ثبت نام
ثبت نام از روز چهارشنبه 7آبان لغایت دوشنبه 12 آبان می باشد
پذیرفته شدگانی که تمایل دارند می توانند به صورت حضوری از ساعت 9 الی 14 به پردیس اصلی موسسه مراجعه و با رعایت پرو تکل های بهداشتی ابلاغی ثبت نام ومراحل انتخاب واحد خود را طی نمایند
برای ان دسته از پذیرفته شدگانی که تمایل به مراجعه حضوری ندارند امکان ثبت نام غیر حضوری فراهم گردیده که نحوه ثبت نام و بار گذاری و ارسال مدارک و انجام انتخاب واحد در اطلاعیه مربوطه در همین سایت و سایر کانال های ارتباطی موسسه منتشر می گردد
ضمنا نحوه تحویل اصل مدارک ارایه شده در ثبت نام غیر حضوری و اجرای مفاددستور العمل ثبت نامی سازمان سنجش متعاقبا از طریق اداره تحصیلات تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد
*عدم تعیین تکلیف در زمان مقرر براي ثبتنام ، به منزله انصراف از ادامه تحصيل پذیرفته شده تلقي خواهد شد.
*حضور شخص پذيرفته شده جهت ثبتنام در ثبت نام حضوری الزامي است
مدارك لازم براي ثبتنام
1-اصل وسه برگ تصوير مدرك كارشناسي (ليسانس) مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي كه در آن معدل دوره كارشناسي (ليسانس) قيد شده باشد.
- پذيرفتهشدگاني كه به دلايلي قادر به ارائه اصل مدرك كارشناسي (ليسانس) نميباشند، لازم است اصل گواهي تاييد شده توسط دانشگاه يا موسسه آموزش عالي محل اخذ كارشناسي (ليسانس) با محتوي فرم دفترچه را ارائه نمايند.
- پذيرفتهشدگاني كه در زمان اعلام نتايج اوليه و تكميل فرم انتخاب رشته دانشجوي سال آخر بودهاند و در مهلت ابلاغی دستور العمل ثبت نامی سازمان سنجش فارغالتحصيل ميشوند، لازم است فرم معدل دانشجويان سال آخر را از موسسه آموزش عالي محل فارغالتحصيلي دوره كارشناسي دريافت و در زمان ثبتنام ارائه نمايند.
-پذيرفتهشدگان داراي مدرك تحصيلي معادل لازم است واجد شرايط مفاد «آييننامه شركت دارندگان مدارك معادل و غيررسمي در آزمونهاي مقاطع بالاتر» مصوب جلسه 845 مورخ 15/4/92 شوراي گسترش آموزش عالي باشند
2-اصل مدرک کاردانی (فوق دیپلم)و 3 برگ کپی آن (برای فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته)
3-اصل ریزنمرات مقطع کارشناسی و کاردانی (برای فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته )
4-اصل شناسنامه و كارت ملي و دو سري فتوكپي از تمام صفحات آنها
5- چهار قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري
6-مدركي كه وضعيت نظام وظيفه را با توجه به بند «مقررات وظيفه عمومي» مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنماي شماره يك آزمون ورودي دورههاي كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1398مشخص كند (براي برادران(.
شهریه
مبلغ شهریه مصوب هیات امنا برای سال تحصیلی 1400-1399 به شرح ذیل می باشد شهریه ثابت 9033997 ریال شهریه متغیر هر واحد درسی 1799294 ریال لذا کل مبزان شهریه (جمع شهریه ثابت و متغیر) برای نیمسال اول جهت 8 تا 10 واحدبین 23000000 تا 27000000 ریال خواهد بود
نکات مهم در خصوص پرداخت شهریه
1- تسهیلات ویژه برای پرداخت اقساطی شهریه جهت دانشجویانی که امکان پرداخت نقدی ندارند فراهم می باشدکه برای اطلاع از جزییات می توانید با واحد تحصیلات تکمیلی و یا امور مالی موسسه تماس بگیرید
2- امکان بهره مندی از وام دانشجویی صندوق رفاه برای دانشجویان وجود دارد که اطلاع رسانی خواهد شد
شروع ترم و اجرای کلاس ها
شروع کلاس ها از چهارشنبه 14 آبان خواهد بود
در نیمسال جاری کلیه کلاس ها به صورت مجازی در سامانه برگزار و کلاس ها در دو نصف روز از روزهای پایانی هفته ( 4شنبه تا جمعه )برنامه ریزی گردیده است
در صورتی که در نیمسال های بعدی برگزاری حضوری کلاس ها از طرف وزارت عتف ابلاغ گردد جهت مساعدت به دانشجویان کلیه کلاس ها فقط در ایام پایانی هفته (روزهای پنج شنبه وجمعه )و فقط یک روز در هفته برنامه ریزی خواهند شد و همچنان برای مساعدت بیشتر و حضور کمتر دانشجویان بخشی از دروس به صورت مجازی برگزار خواهند شد
را های ارتباط با موسسه
ادرس سایت موسسه www.aqi.ac.ir
کانال تلگرامی موسسه t.me/aqi84
تلفن های تماس 02833372127-02833372126-02833374937